Ми на сьогоднішній день надаємо широкий спектр тем, і це дасть нам можливість проаналізувати ситуацію. За підсумками будемо робити висновки, у яких сферах не акцентована увага учасників конкурсу. Не виключено, що ми з часом перейдемо до конкретного соціального замовлення в конкретній вузький галузі.
Проводячи конкурс соціальної реклами, ми самі проходимо процес становлення і вдосконалення. І в тому, наскільки влада, яка є організатором, буде робити вчасно висновки, наскільки вона захоче інноваціювати свої підходи при проведенні цього конкурсу, настільки буде ефективним і динамічним цей конкурс соціальної реклами.
Без сумніву сподіваємося, що і бізнес буде соціально відповідальний по своїй суті і, подивившись ці матеріали, він теж зможе залучити як спонсор та меценат якихось фахівців для реалізації тих чи інших соціальних проектів».
Источник: www.all.kharkov.ua