У Steam з’явилася гра, створена повністю за допомогою ШІ

У Steam стала доступною демоверсія Codex Mortis — гри в дусі Vampire Survivors, яку розробник під ніком Crunchfest3 позиціонує як перший повністю іграбельний проєкт, на 100% створений із використанням штучного інтелекту. За словами автора, під час розробки не застосовували традиційні ігрові рушії, а весь процес — від коду до візуалу — був виконаний генеративними інструментами лише за три місяці.
Проєкт написаний на TypeScript із використанням PIXI.js для рендерингу, bitECS для ігрової логіки та Electron для пакування. Код генерувався через Claude Code, графічні матеріали створювалися за допомогою ChatGPT, а анімації реалізовані у вигляді шейдерів, також написаних ШІ. Такий підхід розробник називає «vibe-coding», коли людина задає напрям, а основну технічну роботу виконує модель.
Поки Codex Mortis доступна лише у форматі демо, однак автор уже робить ставку на провокативний маркетинг: у трейлері ШІ-згенерований маг ефектно перемагає демона з підписом «ворог ШІ». Водночас візуальний стиль гри виглядає доволі типовим для проєктів, зібраних штучним інтелектом, — розмиті образи та відсутність виразної індивідуальності.
Крім того, статус «першої у світі» залишається дискусійним, адже вже існують ігри, створені повністю або майже повністю за допомогою ШІ, хоч вони й не завжди виходили в Steam. На тлі того, що лише за 2025 рік у сервісі з’явилося понад 19 тисяч ігор, з яких близько 10% так і не привернули уваги гравців, Codex Mortis намагається виділитися насамперед своїм підходом до розробки.
Ще більше інформації про штучний інтелект та його використання можна знайти в каталозі на сайті https://aiuniverse.services
Мітки: ШІ, штучний інтелект