
В Україні зафіксовано нову хвилю телефонного шахрайства, жертвами якої стають клієнти ПриватБанку. Аферисти телефонують з номера 044 364 53 20, представляючись співробітниками служби безпеки банку. Вони повідомляють про підозрілі транзакції на територію країни-агресора, які нібито здійснювалися з вашої картки впродовж останніх 20 хвилин.
Шахраї, створюючи атмосферу терміновості, пропонують:
- скасувати переказ,
- застрахувати кошти від шахрайства,
- виконати "верифікацію" картки.
Для більшої правдоподібності вони називають фейковий «персональний номер» працівника та змушують вас:
- Записати голосове повідомлення,
- Повідомити конфіденційні дані: номер картки, PIN-код або CVV.

Увага: співробітники ПриватБанку ніколи не запитують у клієнтів подібну інформацію телефоном.
Що робити?
- Не повідомляйте особисту інформацію стороннім особам.
- При підозрі на шахрайство терміново зателефонуйте в офіційний контакт-центр банку.
- Якщо ви стали жертвою, зверніться до кіберполіції або відповідних органів.

Мітки:
шахраї,
шахрайство