Проводя конкурс социальной рекламы, мы сами проходим процесс становления и совершенствования. Игорь Шурма
Сегодня на пресс-конференции, посвященной проведению конкурса социальной рекламы в виде плакатов, заместитель городского головы Игорь Шурма отметил: «Соціальна реклама у вигляді першої частини проекту, який ми проводили, і другої частини, яка є конкурсом плакатів, покликана аби кожного з нас через зоровий аналізатор, через усвідомлення, через акцентування уваги привернути до тих потреб, які існують у суспільстві на сьогоднішній день. Ми сподівємося, що ініціатива, яка виходить зі стін міської ради, не має якогось обмеження, вона не затиснута в жодні партійні рамки, чи в будь-які релігійні переконання. Вона сьогодні є відкрита для ініціативних людей, які можливо в іншому місті і не мають шансу пропонувати те, на що їм надається можливість реалізуватися тут, в Харкові.
Ми на сьогоднішній день надаємо широкий спектр тем, і це дасть нам можливість проаналізувати ситуацію. За підсумками будемо робити висновки, у яких сферах не акцентована увага учасників конкурсу. Не виключено, що ми з часом перейдемо до конкретного соціального замовлення в конкретній вузький галузі.
Проводячи конкурс соціальної реклами, ми самі проходимо процес становлення і вдосконалення. І в тому, наскільки влада, яка є організатором, буде робити вчасно висновки, наскільки вона захоче інноваціювати свої підходи при проведенні цього конкурсу, настільки буде ефективним і динамічним цей конкурс соціальної реклами.
Без сумніву сподіваємося, що і бізнес буде соціально відповідальний по своїй суті і, подивившись ці матеріали, він теж зможе залучити як спонсор та меценат якихось фахівців для реалізації тих чи інших соціальних проектів».
Источник: www.all.kharkov.ua
Ми на сьогоднішній день надаємо широкий спектр тем, і це дасть нам можливість проаналізувати ситуацію. За підсумками будемо робити висновки, у яких сферах не акцентована увага учасників конкурсу. Не виключено, що ми з часом перейдемо до конкретного соціального замовлення в конкретній вузький галузі.
Проводячи конкурс соціальної реклами, ми самі проходимо процес становлення і вдосконалення. І в тому, наскільки влада, яка є організатором, буде робити вчасно висновки, наскільки вона захоче інноваціювати свої підходи при проведенні цього конкурсу, настільки буде ефективним і динамічним цей конкурс соціальної реклами.
Без сумніву сподіваємося, що і бізнес буде соціально відповідальний по своїй суті і, подивившись ці матеріали, він теж зможе залучити як спонсор та меценат якихось фахівців для реалізації тих чи інших соціальних проектів».
Источник: www.all.kharkov.ua