IT у метро: профорієнтаційна гра для харківських школярів в умовах воєнного часу
Попри складні часи, Харків продовжує розвивати молодь: для школярів у метрошколі провели профорієнтаційну гру з ІТ. Захід організований Департаментом цифрової трансформації спільно з Департаментом освіти та Харківським ІТ Кластером, щоб познайомити учнів з інноваціями та можливостями цієї сфери.
КАТЕРИНА ЧКУАСЕЛІ УЧЕНИЦЯ 11-А КЛАСУ
Було дуже класно, бо, по-перше, я спілкуюся з однолітками, а не туплю в екран, а, по-друге, це дуже цікаво, тому що щось придумувати, щось робити, ну, це завжди цікаво, як на мене, тому враження позитивні.
ВЕРОНІКА СОЛОДОВНИКОВА УЧЕНИЦЯ 10-М КЛАСУ
Мені дуже подобається, цього не вистачало мені останні роки, коли ми онлайн вчилися. Все ж таки, коли ми офлайн, більш зрозуміло інформація в голові, так. Мені дуже подобається.
У ці важкі часи війни та онлайн-навчання метрошкола відіграє важливу роль у розвитку дітей, створюючи можливості для особистісного зростання. Різноманітні заходи, такі як профорієнтаційні ігри, допомагають школярам не лише дізнатися про різні професії, але й відчути підтримку спільноти. Попри те, що на сьогодні уроки вже завершилися, ці підлітки залишаються тут та весело проводять час, відкриваючи для себе новий та цікавий світ ІТ.
ОЛЕКСАНДР БІЛОВОЛЕНКО УЧЕНЬ 10-М КЛАСУ
Для мене цей захід достатньо цікавий був, він дав багато нових можливостей, розповів нам про нове, а ось цей офлайн-формат для мене дуже цікавий, тому що я можу спілкуватися зі своїми однокласниками та краще навчатися. Для мене це набагато краще, ніж постійно онлайн бути.
АНАСТАСІЯ ДОРОШЕНКО УЧЕНИЦЯ 10-М КЛАСУ
Дуже гарні враження, тому що можна, включається якась взаємодія, можна щось креативити, придумувати, дуже цікаво. Також залежить від теми, найцікавіше це коли щось пов’язано з якимись новими знаннями, тобто ти отримуєш знання, також це дуже весело.
Профорієнтаційна гра, до якої були залучені учні 8-11 класу, була розроблена таким чином, щоб діти могли максимально зануритися в світ розробки ІТ-проєктів. На уроці школярі пройшли весь цикл від генерації ідеї до її презентації і подальшого вдосконалення.
СНІЖАНА ГОРНІ КООРДИНАТОР ШКІЛЬНОГО НАПРЯМУ В ХАРКІВСЬКОМУ ІТ-КЛАСТЕРІ Діти отримують завдання створити прототип власного стартапу, так, який допоможе їм в житті, часто це бувають допомога з домашніми завданнями, створення різноманітних роботів, які будуть допомагати в побуті, у кожної команди є свій ментор. Ментор – це частинка нашої команди, так, який супроводжує від створення ідеї, від генерації ідеї, що це може бути, чого зараз в житті не вистачає, що можна було б створити, так, до прописування різноманітних функцій, функціонувань, як цей проєкт буде корисним, для чого він потрібен, як буде працювати, як він буде виглядати і як його ще презентувати, як його продати, так, тобто потенційним інвесторам, або ж клієнтам.
Профорієнтація для дітей старших класів є критично важливою, оскільки допомагає учням усвідомити свої інтереси та можливості у світі професій, особливо з огляду на наближення вступу до університету.
ОЛЬГА КУЦЕНКО НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ЦИФРОВИХ НАВИЧОК ДЕПАРТАМЕНТУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Ця ідея виникла разом з Департаментом освіти Харківської міської ради та ІТ Кластером для того, щоб залучити школярів до ІТ-спеціальностей, для того, щоб всі наші ідеї можна було б цифровізувати, наприклад, та більш поглибити знання в ІТ та розширити цей бізнес.
- AdminKhNews
- 0
- 17